Śladami Don Kichota i jego Wiatraków

Środa, 28 kwietnia 2010 · Komentarze(3)
Od dzisiaj mam długi weekend majowy, odpoczynek od uczelni, dedykowany rowerowym wariacjom. Dziś postanowiłem sobie podjechać pod Farmę Wiatraków i pofocić. Zmagania z chłodnym wiatrem ciąg dalszy.

Ale najpierw zaliczyłem wizytę w Strazy Miejskiej, gdzie zapisałem sie na Rodzinny Rajd Rowerowy, który odbędzie sie 3/05. Zapraszam

Niedaleko zalewu, tuż za mostkiem, stworzono całkiem ciekawy park rowerowy dla najmłodszych. Dzięki temu mogą się nauczyć prawidłowo jeździć po naszych drogach
Nauka Jazdy na rowerze © bobiko

A takie zdjecie z lasu, do którego uciekłem przed wiatrem..Warto było, oj warto. zwłąszcza gdy Cię komary nie zjadają :P
Rowerem w las © bobiko

I Starczanowo. Farma.:)
W wiatrakowym lesie © bobiko

Jakoś tak mnie pozytywnie zaskoczyło. Kilka razy przejezdzałem i dopiero teraz zauważyłem napis na kamieniu...
Niesamowite - dopiero teraz? © bobiko

No i chyba minałem się z ^^alabastrovy... na wiadukcie za Targową Górką.

Dzisiejsza Trasa:
Września → Psary → lasek → Barczyzna → Nekla → Starczanowo → Nekla → Targowa Górka → Racławki → Chocicza Mała → Chocicza Wielka → Małpi Gaj → Lipoówka → Dom :P