39 | Pierwszy rajd z GTR - nad babskimi jeziorami

Niedziela, 26 czerwca 2011 · Komentarze(3)

Dziś, w ramach grupy rowerowej, odbył się pierwszy rajdzik nad jeziora babskie. Nie liczyłem ilu z nas się wstawiło na godzinę 9.00 ale na pewno było coś ok.20. JA oczywiście zaspałem lekko i nie zdążyłem zjeść śniadania. Zbiórka była pod Starostwem Powiatu Wrzesińskiego i udaliśmy się na traskę.

Bałem się piasku ale na szczęście komandor rajdu się domyślił i zmienił w porę trasę, którą dotychczas nie znałem. Fajnie.

Nareczcie mogłem sie napić czegoś ciepłego od rana, przy leśniczówce Daniele.

Całkiem dobre dróżki :) któredy?!

Przez takie potwory, leśne dróżki stają się mniej wygodne i przyjazne rowerom.

I tak ;) towarzysz Keramp oczywiście też był na rajdzie. Nad jeziorem... (nie pamiętam:P)

Konie też dzis troszke nabiegały.. ;)

Ten pan pozytywnie mnie i Kerampa zaskoczył - jak się okazało, był to obcokrajowiec, napierdalający w kierunku Zaniemyśla. NIestety nie usłyszałem skąd on jedzie, ale jak słusznie zauważył Keramp,na nogach było sporo soli - oznacza to, ze dziś ładnie nakulał tych km. Sądzimy że był to rodowity Holender. :)

Dojechaliśmy do tego Czerniejewa, gdzie spora część grupy postanowiła udać się na obiad. jako ze do domu nie miałem daleko, postanowiłem skrócić rajd i tez zjesc obiad ale z domu.

Ogólnie pogoda sie nieco uspokoiła, wręcz wymarzona patrząc na to, co sie działo wczoraj, przed(przed)wczoraj. Błota w lesie nie brakowało. Fajnie się jechało w grupie ale niestety tempo było małe - pierwszy raz, trzeba się dostosować :).

W drodze powrotnej we Wrześni spotkaliśmy interesującego osobnika, zmierzającego w kierunku Czeszewa - trzeba przyznać ze miał kopa w nogach.

Tymczasem trasa rajdu:

KLiknij na zdjęcie, zeby powiększyć (jak ktoś chce, to w exif jest podana geolokalizacj)