40 | kolejna 100tka w sezonie i nadwarciańskie keszobranie z kkkrajek18

Wtorek, 28 czerwca 2011 · Komentarze(5)
Dopiero co niedawno zwiedziłem Szwajcarię Czeszewsko-Żerkowską, to jednak znów się tam pojawiłem ale w towarzystwie młodszego kolegi kkkrajek18, który czekał za mną już od 10tej w Miłosławiu. Ja spóźniłem się z lekka ale za to miałem niezłego speeda. Celem dzisiejszej wyprawy było oczywiście keszobranie oraz po prostu wspólna jazda.

Pierwszą część trasy (Miłosław - Radlin) poprowadziłem ja, natomiast kolega doprowadził mnie do samej Środy, gdzie rozstaliśmy się.

Ale od początku:

Przecinanie relacji Jarocin - Orzechowo

<kkkrajek18> naklejka pod kolor roweru

Gotowe do dalszej jazdy

Pamiątkowe zdjęcie :)

11.kesz spod Pałacu Opalińskich (raczej ruin) w Radlinie

3 szlaki: Niebieski, Zielony (NSR) i Św. Jakuba)

Most na Warcie okazał się być przyjaznym bo zero pociągów

Dawno sie tak nie zmęczyłem przy zdobyciu tego kesza spod Góry Bismarka - podjazd był fajny ale temp w lesie / na polanie pod wieżą była ciut za wysoka.

Czy wiedzieliście, ze pod Środą są zloty Garbusów? bo ja nie :P

Droga od Środy do domu była katorgą, bo jednak dopadł mnie skurcz nogi a to przez głupi, wiejący w twarz wiatr.

Dzisiejsza trasa wyglądała tak:

Koledze @kkkrajek18 serdecznie dziękuje za towarzystwo i długie rozmowy :) Fajny dzień i myślę, że to nie ostatni wspólny wypad i keszobranie. Przyznam się, ze bałem tej wyprawy z uwagi na jego niedawny wypadek - dziś wiem, ze to było zupełnie niepotrzebne i nie ma ani śladu po tym. :)