74 | Mini zlocik we Wrześni

Środa, 31 sierpnia 2011 · Komentarze(5)
Przed południem niespodziewanie zadzwonił do mnie Sebek, bo zbliżał się do Wrześni wraz Mateuszem i Maciejem. Oczywiscie nie mogłem odmówić i skoczyłem "na chwile" do miasta.

Trochę tego miasta pokazałem, zwłaszcza Zalew Wrzesiński i Małpi Gaj ;)

Pamiątkowe zdjęcie na wylocie. Potem kilka spraw na mieście i na chwile u brata.

A wieczorkiem rundka po okolicy i kurde... Jesień z pełną gębą :(

namiot nad Babskie ognisko itd :D

keramp 17:41 czwartek, 1 września 2011

@uluru: w przyszlym roku mozna tez jakis wiekszyn nad jeziorem zrobic;) dopedałujesz sie wtedy albo pod domek albo pod namiot.. taka mrzonka ;)

bobiko 07:58 czwartek, 1 września 2011

ehh..mnie się też marzy zlocik, tylko jak tu zebrać tylu ludzi i gdzie, żeby każdemu było dobrze :)

uluru 06:47 czwartek, 1 września 2011

@kkkrajek18: to jest b.dobry pomysł. - pomysłów jest wiele, chociażby ten rajd radia merkury we Wrześni. mozna sie spotkać gdzies przy amfiteatrze. :)

bobiko 21:29 środa, 31 sierpnia 2011

Ano niestety idzie...
A może by zorganizować taki większy zlocik np. w Gnieźnie ? :D
Jakby przyjechał sebekfireman, matisliswider, micor, jerzyp i kto tam ma jeszcze w miarę blisko + Ty +ja to byłaby już taka grupka. :)
tylko termin byłby do dogadania :) Miejscowość podałem taką, bo pierwsze mi przyszło na myśl, ale najlepiej gdzieś gdzie nie aż tak daleko miałoby najwięcej osób :)

kkkrajek18-remov 21:01 środa, 31 sierpnia 2011
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzete