8 | Cała niedziela na rowerze

Niedziela, 25 marca 2012 · Komentarze(5)
Poczatkowo byłem nastawiony na PTTK'owski rajd, który otwierał sezon rowerowy we Wrześni ale w ramach GTR pojechaliśmy sobie inną drogą. Nie było źle, bo wmordewind o sobie dał znać ale zaś ku Wrześni wiał w plecy, co było dość przyjemne. Nie brakowało zwiru i pasku, który dopadł w Marzelewie - martwi mnie ta susza w tej części lasu. Meta była usytuowana na Campingu tuż przy zalewie wrzesińskim .

I w sumie to ostatni wpis z serii Wrześnianie. Prawie-roczna-przygoda sie zakonczyła, czas na inne, bardziej ambitne cele, głównie związane z keszowaniem i dalszą eksploracją terenu.

Wróciłem do domu zbyt wcześnie, postanowiłem jeszcze gdzieś wyskoczyć i uziel75 zaproponował szybski sprint do Czerniejewa (wpierw lasami a powrotem szosą z wiatrem w plecy). no trzeba przyznać, ze nieźle poganiałem. Warto wspomnieć, że w końcu dopadłem skrzyneczkę w Czerniejewie (OP411C).

Podczas powrotu do domu miałem niesamowity widok na gołe niebo.

I w ten sposób pękła kolejna setka ;-)

Trasa - tylko częściowa

EEE Uluru jesteś pewien że to słonko :D Mi sie ono wydaje bardzo takim nocnym słonkiem ;)

keramp 16:08 czwartek, 29 marca 2012

Drugie zdjęcie cudne, pięknie uchwycone Słonko :))

uluru 08:42 czwartek, 29 marca 2012

:D Grati

matisliswider 19:26 środa, 28 marca 2012

Do Wrześni w tym roku na pewno też zawitam - bardzo mi się to miasto podoba!

grigor86 09:17 wtorek, 27 marca 2012

No wczoraj księżyc w towarzystwie Wenus Jowisza i prawie po drugiej stronie Marsa ładnie się prezentował. Niebo było w miarę czyste było na co popatrzeć. Strzelasz coraz dłuższe dystanse fiu fiu

keramp 05:37 poniedziałek, 26 marca 2012
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa piewa