11 | Skorzęcin

Poniedziałek, 9 kwietnia 2012 · Komentarze(3)

O ile w Niedzielę wielkanocną nie chciało mi się ruszyć z domu (rodzina, pogoda, leń) o tyle w Poniedziałek od rana miałem ogromną ochotę na 2 kółka. I w ten sposób pomyślałem o Skorzęcinie, którego co prawda nie lubię z pewnych wzgledów, ale jakoś tak zatęskniłem. Szybki telefon do Uziela i po śniadaniu lets go.

Pogoda była wręcz wyśmienita ale niestety wmordewin był dziś sporym utrudnieniem, zwłaszcza w drodze powrotnej.

Najpiękniejsze Plaże Skoja (OP1670)
Będąc przy okazji na wielkopolskiej Ibizie (skorzęcin), postanowiłem zwiedzić kesza, którego nie udało mi się zdobyć w zeszłym roku. Tym razem było inaczej, nieco spokojniej i mniej komarów. I ... sucho (patrz w zeszłoroczny wpis). Szybki wpis i tak samo szybki serwis skrzyneczki. Dalej postanowiliśmy troszkę pośmigać po zakątkach Skorzęcina i patrzac na mapkę, nieźle nam to wyszło ^^. Ale tak szczerze to się zmieniło nie do poznania. Naprawdę byłem pełen podziwu za zmiany jakie tam zaszły. Brawo! :)
Przy wyjeździe zagadaliśmy do nowego Kolegi, który też zaliczył Skorzęcin i wspólnie nowymi trasami podążaliśmy do Witkowa, gdzie rozstaliśmy się. Świetny koleś, opowiadaliśmy mu o geokeszingu i być może będzie kolejna osobą, którą namówiłem do tego typu zabawy.Po drodze zawitaliśmy jeszcze do Grzybowa a dokładnie do skrzyneczki OP2172, by po prostu zajrzeć do niej - nie było wpisu od zeszłego roku, więc obawy jakieś były. na próżno, bo miała się naprawdę dobrze:)

zdjęcia:

Trasa:

Wyszła nam ta trasa jak nic :D