17/2013 | Wieczorowo nadwarciańskie klimaty

Środa, 17 kwietnia 2013 · Komentarze(1)

Nareszcie w krótkich spodenkach! Było na tyle ciepło podwieczorkiem, że ze spokojem można było odstawić cieplejsze i długie spodnie i założyć nieco krótszą i lżejszą. Oj radocha niemała ;)

Wiatraki pod Milosławiem
Wczorajszy dzień postanowiłem sobie odpuścić - przyczyną było jakieś ogólne osłabienie organizmu, wiec jedyna okołorowerowa aktywność to sprawdzanie i czyszczenie roweru. Za to dziś, wracając z pracy wpadłem na pomysł, zeby porządnie wyszaleć się na rowerze. Wbrew temu, co pogodynka zapowiadała (miało padać:P), popołudnie i podwieczorek było bardzo pogodne i ciepłe - jak na wiosnę przystało.

Zatem obiadek, odpoczynek po obiadku, woda do bidonu i ... spontant trasa. I w sumie wiatru nie było, więc kierunek jazdy był dowolny. Zatem wybrałem w me ulubione regiony czyli nadwarciańskie rewiry - wpadłem zobaczyć jak przybrała Warta i czy istnieje jakiekolwiek zagrożenie.

Oj niskie ciśnienie dziś było. Nad Bagatelką

Miałem wybrać wariant dłuższy czyli z Pyzdr do Strzałkowa przez Ciążeń ale lawieciarze skutecznie odwiedli mnie od tego zamiaru - całe szczęście ;-).

I tak o to powstała dość wysoka średnia ;-)