16/2014 Nocny trening z czołówką biedronkową

Wtorek, 18 marca 2014 · Komentarze(1)
Kategoria > 0, Wmordewind

OStatnio pogoda nie nastraja mnie do jazdy rowerem po pracy ale trzeba było jakoś przemóc. Uziel początkowo zaproponował mi standardowy Trójkąt: Września - Czerniejewo - Nekla ale niestety nie wyrobiłem czasowo. Stąd zaproponowałem, zeby po mnie wyjechał a ja go odprowadzę do Wrześni.
Trzeba wymyśleć sposób montowania na kasku
Przy okazji testowałem nowy nabytek z Biedronki: lampkę czołowkową o mocy diody 3W. Ki mojemu zaskoczeniu, dioda (cree) świeci naprawdę mocno i raczej nie przegrzewa. No i w koncu 16zł zainwestowane ;) Trzeba przyznać, że dzisiejsza noc jest bardzo ciepła, aczkolwiek wmordewind daje we znaki.

Lampka faktycznie fajnie świeci... dawno temu też zastanawiałem się czy jej nie kupić, korciło mocno ale po wszelkich za i przeciw stwierdziłem że odpuszczę sobie zakup i zostanę z moją gorzej, ale dłużej świecącą Tikką

sebekfireman 20:41 środa, 19 marca 2014
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zyjdz