81/2015 niedzielne PGN - PWR - PGN

Niedziela, 12 lipca 2015 · Komentarze(0)

Przedpołudniem też czekała trasa do rodziców (W sobotę rower został zabrany na pokład 307) ale tym razem tradycyjnie przez Czerniejewo i w połowie długości do Wrześni skręciłem do lasu przez punkt czerpania wody nieopopdal Marzelewa. Dalej przez Psary Wielkie i Małe dotarłem do Chociczki i Białężyc.
Postój nad Wrześnicą
W Białężycach pojawił się nowy chodnik, nowy sklep (stary wyburzony) no ipostanowiłem wjechać na usypaną górkę (wspomniałem o tym w kwietniowym wpisie). i przyjrzałem budowie VW a własciwie tego, co dzieje się na zew. Pierwszy etap zakończył się dawno temu a teraz wykańczają w srodku i można zauważyć, że zaczynają realizować kolejny etap inwestycji czyli drogi łączące ze Środą Wlkp.
Fabryka już całkiem dojrzała
Czyzby nową drogę zaczeli budowac
W sumie do przyszłego roku mają rozwinąć dwie drogi: jedna prowadząca na około fabryki VW (północna część) a druga ma łączyć z trasą miłosławską od Grzymysławic (część zachodnia fabryki) i ma być wytyczona wzdłuż linii wysokiego napięcia (defacto powstała przy okazji Euro 2012).

Po kilku godzinach spędzonych u rodziców, miałem wracać przez Trzemeszno do Gniezna ale pogoda popsuła się - będzie padać czy nie. Do Gniezna nie było tak daleko i poczatkowo zamierzałem jechać DK15 ale ze wzgledu na spory ruch (wymiana turnusów Morze - Góry) zmieniłem trasę na taką, którą dawnooo nie jechałem.
A czy padało? Niby coś tam padało ale szybko minąłem.