Września - Strzałkowo

Środa, 19 sierpnia 2009 · Komentarze(0)
Postanowiłem zwiedzić inną część regionu, bardziej na wschód od Wrześni, przy okazji przetestować nowe trasy jakie powstały na terenie gminy Strzałkowo.
Przyznam szczerze, że przygotowane są staranne a tabliczki są bardzo zrozumiałe.

Do trasy na terenie gminy Strzałkowo dołączyłem w Graboszewie, gdzie tuż przy kościele była piekna tablica z mapą i w sumie dzieki tej mapie zdecydowałem się ktora trasą jechać.

Bardzo fajne są ścieżki rowerowe Strzałkowo - Wólka, bardzo bezpieczne i nie sa narazone na bezposredni kontakt z idiotami na drodze. Jestem ciekaw, kiedy powstanie oficjalnie ścieżka rowerowa łącząca Wrześnie z Strzałkowem.

Zapomniałbym dodać, że była to godzina wieczorna, więc oświetlenie i kamizelka posżły w ruch.

Września -> Osowo -> Nowa Wieś Królewska -> Zieliniec -> Bieganowo -> Młodziejewice -> Graboszewo -> Chwalibogowo -> Skarboszewo -> Strzałkowo -> Wólka -> Staw -> Chwałkowice -> Otoczna -> Sędziwojewo -> Gutowo Duże -> Gutowo Małe -> Września