64 | Schroda Sud

Poniedziałek, 8 sierpnia 2011 · Komentarze(0)
Dzień zleciał niesamowicie szybko, nawet nie zauważyłem kiedy zrobiło się późne popołudnie. Miałem plan podjechać w jedno miejsce w celu ukrycia kesza i obejrzeć dokładnie tereny.

Ale niestety z daleka objawiła się wielka potężna chmura, która zwiastowała porządną dawkę deszczu, o czym przekonał się kolega kkkrajek18. Ja zamiast zawrócić do domu, po prostu jechałem do przodu, obliczając jak długo będę suchy.

Na ostatnią chwilę dojechałem do opuszczonego ale dobrze trzymającego się przystanku w Kopaszycach, gdzie bardzo ciepło ugościł mnie...mały pajączek.

Parę minut ulewy i można było jechać dalej (najważniejsze ze byłem poza zasięgiem najgorszych opaadów.)

Parę km dalej trafiłem na opuszczone lotnisko w Mącznikach, tzw. Schroda-Sud. w 2006 roku znaleziono ponad 2t bomb z II WŚ oraz różne mniej bombowe rzeczy. Kto wie, co jeszcze ta okolica w sobie skrywa.

Zrobiło się cholernie ciemno ;> a ja mając 2 latarki szukałem schronów / bunkrów / stawu ppoż.. i wcale się nie bałem różnych odgłosów (a to sarny popierdalały, a to zając wyskoczył..).

Ale skrzyneczka założona i dostępna już na OC.PL

Wyjazd był już ułatwiony, jechałem obok zalewu/jeziora średzkiego na Rynek, gdzie pogadałem sobie z siostrą. A powrót był iście sprinterski - chyba najszybsza jazda ze Środy do Wrześni :)