64 | Gdański Urlop - dzień ostatni: Po mieście

Niedziela, 22 lipca 2012 · Komentarze(0)

Nastała niedziela, ostatni dzień pobytu w Trójmieście, zatem pozostało mi nic innego jak tylko spakować i ruszyć rowerem w miasto, zwiedzać.Jedynym celem było ... pozbieranie keszyków, których było od cholery a niestety nie było tak łatwo je podjąć i zajmowały sporo wolnego czasu. Stąd też nie zaliczyłem plaży ani zatoki.

Stadion był ostatnim punktem w tym dniu i szybko do domu na szybkie wszamanie i ostatnie rozmowy z Gospodarzami. A następnie PKP Gdańsk Wrzeszcz i... TLK "Bałtyk" do Gniezna, skąd odebrał mnie tatko i zapakowaliśmy się do samochodu. Powiem szczerze, że 3h w pociągu bardziej mnie wymęczyło niż poprzedni cały dzień.

Trasa

Podsumowanie

Jestem bardzo a bardzo zadowolony z czterodniowego pobytu w Trójmieście i na Helu, dzięki czemu tegoroczny cel został ociągnięty. To był pierwszy wyjazd z pełnymi sakwami pociągiem na północ Polski - wiele się nauczyłem ale też spora dawka własnego doświadczenia się przydała.

Z tego miejsca chcę gorąco podziękować Mon i Markowi za wspólnie spędzony czas i rozmowy, zwiedzanie i narzekanie, podziwianie i wkurwy. Liczę na kolejne wypady ;).