98 | XX Rajd Rowerowy Słuchaczy Radia Merkury i wizyta w Gnieźnie

Niedziela, 16 września 2012 · Komentarze(1)

Niedzielny rajd odbywał się w mojej okolicy, stąd też nie spieszyło mi się ani też nie brałem udziału - po prostu jechałem z wolnej stopy. Muszę przyznać ze GTR zrobiło kawał dobrej roboty (jak zawsze zresztą) i podobnie jak w zeszłym roku, spisali się Goście. I przy okazji spotkałem pana Jurka, z którym umówiłem się na spotkanie przy Amfiteatrze. Nie bede więcej pisał, polecam relację z Nowej Wrześni i klik oraz Radia Merkury

Dorzucę tylko kilka zdjęć ;]

Po całym finale w amfiku, postanowilem odprowadzić pana Jurka, najpierw do Czerniejewa by potem kopnąć sie do Gniezna. I tak trafiłem na rundkę wokoł Wenecji, następnie Rynek i ostatecznie zaliczyłem żużlowy stadion, gdzie trwały ostatnie przygotowania do finałowego meczu, w którym stawką był awans do e-ligii. Jak się później okazało, Start Gniezno wygrał na swoim terenie :) Swoją drogą, dziwnei sie jezdzi po wymarłym mieście ;)