99 | Wieczorny odpoczynek

Wtorek, 18 września 2012 · Komentarze(5)

[i][/i]Ogólnie ciepły dzień był, miałem jechać do pracy rowerem ale zaspałem i trzeba było ruszyć się autkiem. Za to wieczorem nie było mowy, zeby nie jechać, zwłaszcza ze był to wieczór bardzo spokony, zero wiatru.

Po drobnych zakupach, razem z Uzielem udalismy się do pobliskiego lasu czerniejewskiego. :) efekty świetne. I statystyki spotkanych rowerzystów, dobrze oświetlonych w końcu pozytywne - 2/9 nie miało pełnego oświetlenia.

@webit: A widzisz. Ja nie oblepiłem tylko nałożyłem - w każdej chwili mogę je zdjąć - w lidlu szukaj ;]

bobiko 08:27 piątek, 21 września 2012

super efekt ale ja szprych nie oblepie - sa czarne i za dnia by dupiato wygladaly, ale pomysl super. jesienno/zimowe opony na bank kupie z paskiem po boku ;)

webit 07:50 piątek, 21 września 2012

Może choinka ale moze kierowcy zechcą wolniej jezdzić ;)

bobiko 19:46 środa, 19 września 2012

Jak choinka :-)

grigor86 19:43 środa, 19 września 2012
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa degot