Czerwiec, 2020

[MTB] rekon#2 z bolesnym otb na koci łbach ☁️

Sobota, 20 czerwca 2020 · Komentarze(3)
Piękne powitanie

Patrząc na prognozy, mogłem zostać na miejscu ;-) ale nie byłbym sobą, więc wgrałem zeszłoroczną trasę i znów ją objechałem.  Warunki były dosć .... mega wilgotne, co widać na zdjęciach:  gęsta opadajaca mgła sprawiała wrażenie padajacej mżawki. Miejscami aż strach było jechać gdziekolwiek ;-)

Łużanka

O, Krówki na wypasie ;-)
Ale asfalty miejscami były ... ehh ;-)
Piękny widok na Liwię Łużą
I zmierzamy w stronę Mrzeżyna
W lesie koło Mrzeżyna pojawiły sie takie wiaty. świetny pomysł.
Jeszcze sie budują
Piękna pogoda z rana

Zdarzył sie też mały wypadek na trasie ale to głownie z mojej głupoty.  Wiecie, co moze sie dziać gdy 1. duża prędkość 2. jazda pomiedzy koci łbami a poboczem 3. mżawka? Tak, wyglebiłem sie dosć solidnie na nich... na szczescie zarówno ja i jak mój rower cali, jedynie obdarte kolano, łokiec, bark i bodro (lewa strona)

I całe szczescie tylko to.

Duże zachmurzenie, 16°C, Odczuwalna temperatura 16°C, Wilgotność 98%, Wiatr 3m/s z PłnPłnZ - Klimat.app

[MTB] Przyczepkowy rekon Ride ⛅

Piątek, 19 czerwca 2020 · Komentarze(0)
Kategoria Mikrowyprawy

Troche spontaniczne ale pojechaliśmy na urlop do Dzwirzyna, zabierając ze sobą rowery i przyczpekę oraz Zuzię. Jak żeby inacczej ;-).  Pojechaliśmy zdobyć Kołobrzeg, pierwszy raz w czwórce ale nie dojechalismy pod kołobrzeską latarnię (było blisko).
Pasażer uciął drzemkę ;-)

Średnie zachmurzenie, 19°C, Odczuwalna temperatura 19°C, Wilgotność 93%, Wiatr 3m/s z PłnZ - Klimat.app

Afternoon Ride ⛅

Wtorek, 16 czerwca 2020 · Komentarze(0)

Mała zmiana trasy = dużo spokojniejszy ruch.

Średnie zachmurzenie, 23°C, Odczuwalna temperatura 23°C, Wilgotność 53%, Wiatr 2m/s z Płn - Klimat.app

Morning Ride ☀️

Wtorek, 16 czerwca 2020 · Komentarze(0)

Hej Ho do pracy sie by pojechało ;-)

Bezchmurnie, 13°C, Odczuwalna temperatura 13°C, Wilgotność 91%, Wiatr 2m/s z PłnPłnW - Klimat.app

Niedzielna rajza na Duszno ☁️

Niedziela, 14 czerwca 2020 · Komentarze(1)
Kategoria > 100, Wmordewind

Na dzisiejszego tripa umówiłem sie z Uzielem a celem był Wał Wydartowski i podjazd pod Duszno. Nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie zapowiadany wmordewind z północnego wschodu.  Miejsce spotkania ustawiliśmy jako Wrzesnie, skad wspólnie podążaliśmy w stronę Trzemeszna, by przez Niewolno dojechać do Wydartowa. Na wale wydartowskim połozyli nowy asfalcik, dzięki czemu jechało się dość wybornie. MOże komy nie wpadły ale ... o to chodzi w takich coffeeride'owych wypadach. No tak zapomniałem wspomniec, ze W Trzemesznie zatrzymaliśmy się na kawie i sznytce ;-) Po zmianie kierunku wrócilismy do Trzemeszna i dalej przez Strzyżewa dojechaliśmy do Gniezna. Moja rajza sie zakończyła, Uziel ją dociągnął do Wrześni.

Był jeden incydent z udziałem kierowcy, który wyjezdzając z drogi podporządkowanej, nie zauważył mnie jadącego z prawej strony. Ja to doskonale widziałem, bo zauważyłem gapiącego w telefon, zamiast na to, co się dzieje na drodze. k..

Przebudowany przejazd kolejowy + nowa obwodnica Wrześni

Punkt Widokowy w T-mie ;-)

Prawie jak w the Ring

Afternoon Ride ⛅

Piątek, 12 czerwca 2020 · Komentarze(0)

Za mną ciężki dzien w pracy ale na szczęście mogłem odkuć, jadąc na rowerze.

Średnie zachmurzenie, 27°C, Odczuwalna temperatura 28°C, Wilgotność 57%, Wiatr 4m/s z WPłnW - Klimat.app

Morning Ride ⛅

Piątek, 12 czerwca 2020 · Komentarze(0)

Czuć lato w powietrzu. Bez większych przygód.

Niewielkie zachmurzenie, 17°C, Odczuwalna temperatura 18°C, Wilgotność 94%, Wiatr 3m/s z PłnW - Klimat.app

Coffee Ride ☁️

Czwartek, 11 czerwca 2020 · Komentarze(1)

Od jakiegoś czasu chodziła za mną wycieczka do Skoja, na darmową kawę, którą ufundował właściciel hotelu nad j. Białym. Fajny pomysł, dobrze przyjęty wśród lokalnej kolarskiej społeczności. Ale plany są spore, bo chcą utworzyć coś w rodzaju Góry Kawarni, jaka istnieje na Mazowszu.

Czy się przyjmie? Mam nadzieję, ze tak - brakuje takiego charakterysytcznego punktu na mapie okolic Gniezna, Wrześni czy Trzemeszna.  W każdym razie ja sie pod tym podpisuje. A widoki są całkiem fajne, mimo niezbyt szczególnej pogody.

W drodze powrotnej spotkałem Uziela, który podążał do ośrodka. Chwilę sobie porozmawialiśmy i udaliśmy sie w swoją stronę. Nie ukrywałem faktu, ze miałem czas ograniczony bo Asia chciała wyjść na rower..  PO dotarciu do Gniezna, zmieniłą zdanie a tym samym miałem w bonusie dodatkowe 1.5h wolnego czasu, które wykorzystałem na drugą petlę.

Duże zachmurzenie, 18°C, Odczuwalna temperatura 18°C, Wilgotność 94%, Wiatr 2m/s z PłdPłdW - Klimat.app --- 1. Dash Berlin - Till The Sky Falls Down 2. Above & Beyond - Satellite / Stealing Time 3. Arty - You're Not Alone 4. Ruben De Ronde - Riptide - Solid Stone Remix 5. Sander Van Doorn - Spotlight 6. Ferry Corsten - Hear It Now 7. Above & Beyond - Group Therapy Intro (ABGT350) 8. Above & Beyond - Solarize (ABGT350) 9. Above & Beyond - I Saw Good (ABGT350) 10. Above & Beyond - Reverie (ABGT350) - Above & Beyond Club Mix 11. Kyau & Albert - So True (ABGT350) 12. Mat Zo - The Next Chapter (ABGT350) 13. Grum - Altered State (ABGT350) 14. Oliver Smith - Warehouse (ABGT350) 15. DT8 Project - Carry On (ABGT350) - Myon Return To 95 Mix 16. Above & Beyond - Bittersweet & Blue (ABGT350) - Above & Beyond Club Mix 17. Above & Beyond - ID (ABGT350) 18. Andrew Bayer - Bottle Top Trance (ABGT350) 19. Gabriel & Dresden - Coming On Strong (ABGT350) - Fatum Remix 20. Maor Levi - Arcadia (ABGT350) 21. Above & Beyond - Liquid Love (ABGT350) - Maor Levi 2019 Remix 22. Above & Beyond - See The End (ABGT350) 23. Above & Beyond - Diving Out Of Love (ABGT350) 24. Grum - Stay (ABGT350) - Genix Remix 25. Andrew Bayer - Parallels pt. 2 (ABGT350) 26. Above & Beyond - Anjunafamily (ABGT350) 27. ilan Bluestone - Blue Eagle (ABGT350) 28. Above & Beyond - Group Therapy Intro (ABGT384) 29. Above & Beyond - Cold Feet (ABGT384) - Above & Beyond Club Mix 30. Above & Beyond - Group Therapy (Messages Pt. 1) [ABGT384] 31. FARIUS - Forever (ABGT384) 32. Sunny Lax - Angels With Filthy Souls (ABGT384) 33. Tinlicker - Sleepwalker (Record Of The Week) [ABGT384] 34. Above & Beyond - Group Therapy (Messages Pt. 2) [ABGT384] 35. Above & Beyond - Homecoming (ABGT384) - Enamour Remix 36. Above & Beyond - Good For Me - Live 37. Smith & Pledger - Hi-Jack - Instrumental Mix 38. Łąki Łan - Jammin 39. Armin van Buuren - My Symphony (The Best Of Armin Only Anthem) 40. C-Bool - Magic Symphony 41. Naden - Rivers Powered by https://pr.fm/

[MTB] Ostry cień mgły Ride ☁️

Środa, 10 czerwca 2020 · Komentarze(0)
Kategoria Mikrowyprawy

Po pracy zrobiliśmy sobie małą, standardową rundke po serwisówce S5 z Młodym na pokładzie :) Idzie nam coraz lepiej.  A tytuł nawiązuje do ówczesnych warunków atmsoferycznych, która dała we znaki. Mgła i mgła, jakby miało coś za chwile pierdalnąć

Wmordeind Ride ☀️

Wtorek, 9 czerwca 2020 · Komentarze(2)

No jakże inaczej, powrót pod wiatr.. Przywykłem się do tego wmordewindu, traktujac to jako element pełnego treningu. Byle nie padało :)

Bezchmurnie, 19°C, Odczuwalna temperatura 19°C, Wilgotność 61%, Wiatr 5m/s z PłnW - Klimat.app